Clubul de carte- ianuarie

Despre Clubul de carte am scris atunci când mi-a venit ideea cumva determinată de faptul că pentru prima dată în existența mea catalogată nu am reușit să citesc 48 de cărți într-un an. Nu zic că nu a avut motive întemeiate dar în fața mea nu am avut nicio scuză și așa m-am gândit la un club de carte care să mă facă să citesc 12 cărți pe an ca un minim peste care să adaug.

După care ideea a fost îmbunătățită aici pe finalul postării pentru că ar fi fost plictisitor să citim 100 de recenzii (în viziunea mea asupra universului cam atâția oameni vor participa la aventura asta cândva) despre aceeași carte. Așa că fiecare citește ce carte vrea își scrie recenzia iar în ultima vineri a lunii în postarea cu titlul de mai sus voi centraliza link- urile la recenzii și voi publica pe seară ca să avem ce citi sâmbătă și dimineață la cafeluță.

Dacă mai apar recenzii între timp și mă anunțați până duminică pe la prânz voi edita postarea ca să includ link-ul, dacă se întâmplă să fi citit una din cărțile recenzate putem ține clubul pe fiecare postare în parte cu opiniile aferente la comentarii. Dacă nu se întâmplă sper ca postările să vă trezească un pic de curiozitate și să le citiți, de altfel una din etichetele postării va fi ”vinde-mi o carte” ( fă-mă să o citesc).

Ca atare în ordinea în care au ajuns la mine intrările lunii ianuarie 2023 sunt.

PS Distinsul meu frate o să apară cândva duminică.

PS’ Dacă doriți să participați lăsați un mesaj cu link la postarea asta și vă adaug 🙂

Taina Zăpezii, Viola Shipman

Capitole târzii din viața mea , Regina Maria a României

Vorbește-mi, să audă tot pământul, Christina Theodotou

Minunea, Hristodoulos Bithas

4 răspunsuri

  1. Mulțumesc frumos, Maya, pentru acesată provocare!
    Și eu sunt convinsă că vom fi mulți, foarte mulți. Dar, trebuie puțin timp să afle lumea.
    Privind lista din seara aceasta, mă simt așa, ca un membru fondator. :)))

    1. Asta și suntem 🙂

  2. O să particip și eu, dar doar după ce se termină sesiunea și scap de examene. 🙂

    1. Oricând e un moment bun 🙂

Lasă un comentariu