Victorie !

Azi s-a petrecut a doua miscare din seria sa micsoram facturile cu telefonul. Prima a avut loc undeva prin noiembrie când abonamentul de 10 euro al mamei a devenit de 7 plus o asigurare de 2 euro la care am putut renunta luna urmatoare, primind totuşi dublul minutelor din oferta in continuare. Am lichidat deci 3 Euro pe lună şi m-am pus răbdătoare pe aşteptat să mi se termine perioada de contract şi să pot face ceva şi cu abonamentul meu.

Amu’ ăsta e singurul meu telefon şi mie chiar îmi trebuie telefonul, rău de tot că jumătate din muncă aşa o fac şi alt mod de a fi contactată de clienţii, adică ăia care aduc banii, nu se prea există.

Numai că plăteam prea mult pentru cât primeam şi nu îmi trebuiau nici jumătate din minutele alea, poate aş fi vrut un pic mai mult trafic de internet dar nici ăla nu era un capăt de ţară.

Şi în sfârşit săptămâna asta am sunat operatorul pentru o ofertă personalizată iar azi m-au sunat ei pe mine să întrebe cam ce mi-ar pofti pipota.

După ce am trecut prin toate ofertele lor, după ce i-am spus cu tot respectul doamnei care încerca să îmi vândă un abonament mai scump dar care venea şi cu un Sony Xperia că fix aia am în mână şi mă abţin cu greu în fiecare zi de la Dumnezeu să nu îl calc sălbatic în picioare, am ajuns la o înţelegere, pe 15 iunie când începe noua lună de abonament o să plătesc 10 euro pentru minute nelimitate, nu că mi-ar trebui nelimitate şi dublul traficului de net de acum, plus neste minute internationale ca deh clientii mei e destul de imprastiati geografic.

Am tras linie şi am adunat, după restructurarea abonamentelor avem 16 Euro pe luna economie, adică 72 de lei că deh Euro tot creste ca Făt Frumos, adică 864 de lei pe an. Fix rata pe o luna la casă, bani care se duceau pe niste servicii nefolosite în totalitate şi neadecvate nevoilor mele.

Aşa că ziua de azi va trece drept un pas mic pentru mine şi unul uriaş pentru omenire pe calea economisirii desigur .

dean_winchester___damn_phone_companys_by_chriscastielredy-d4umt1y

6 răspunsuri

  1. un pas mic cu efecte pe termen lung 🙂

    Acum iti recomand sa analizezi factura de curent electric 🙂

    1. Nu prea mai am ce sa tai, dar sunt in proces de schimbare a becurilor cu din alea economice

  2. De ce nu treci pe cartela prepaid? O modalitate mai ieftina nici ca exista: 4-5 euro si nici nu apuc sa vorbesc un sfert din minutele incluse. Si daca nici eu nu folosesc telefon…

    1. Din cauza de trafic de net si dificultati de scadere a reincarcarii pe cheltuieli

      1. Eu scad reincarcarea pe cabinet; fac incarcare cartela direct de pe internet banking.

        P.S. si chiar asa: vreti sa emigrati? :((((

Lasă un răspuns

Mânăstirea Orlat

Toate câte cereți, rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea.

imi iubesc orasul meu

Blog despre importanta fiecarui leu

arakelian

lumea mea, si-a altora.

Povesti dintr-o casuta mica

Blog despre importanta fiecarui leu

Dulce Casă

Blog despre importanta fiecarui leu

Luxul Simplitatii

despre frugalitate, consum responsabil si evitarea risipei

Despre oameni si carti

Blog despre importanta fiecarui leu

Socotim pentru tine

Blog despre importanta fiecarui leu

la casa noua

Blog despre importanta fiecarui leu

Mademoiselle au chapeau rouge

Blog despre importanta fiecarui leu

Oglinda lui Erised

Blog despre importanta fiecarui leu

