Gradina :)

Azi nu prea am chef de vorbit.

Lume uite gradina, gradina uite lumea!

P1040656

P1040673

P1040662

P1040681

P1040693

 

P1040695

P1040696

P1040697

P1040698

7 răspunsuri

  1. Frumoasa gradina! Asa mi-ai facut o pofta sa ma intind pe iarba, la soare…

  2. am luat samanta de la niste garofite roz anul trecut si le-am plantat in primavara. Acuma au iesit cateva si le-am transplantat. La anul cred c-o sa am si eu asa flori frumoasa 🙂

    1. Acum ceva timp prinsesem garoafe din alea mari satirate din puisori din aceia de sub frunza, nu rezista insa iernilor de aici 🙂

  3. si eu admir pozele tale!!

    1. Asa bine arata ca uit ce dureri de oase si muschi imi atrage 🙂

      1. unde locuiesti?
        (febra musculara e buna, aia de oase nu stiu )

Lasă un răspuns

Mânăstirea Orlat

Toate câte cereți, rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea.

imi iubesc orasul meu

Blog despre importanta fiecarui leu

arakelian

lumea mea, si-a altora.

Povesti dintr-o casuta mica

Blog despre importanta fiecarui leu

Dulce Casă

Blog despre importanta fiecarui leu

Luxul Simplitatii

despre frugalitate, consum responsabil si evitarea risipei

Despre oameni si carti

Blog despre importanta fiecarui leu

Socotim pentru tine

Blog despre importanta fiecarui leu

la casa noua

Blog despre importanta fiecarui leu

Mademoiselle au chapeau rouge

Blog despre importanta fiecarui leu

Oglinda lui Erised

Blog despre importanta fiecarui leu

