Păturică bebe

În caz că vă întrebați pe unde sunt, profit de frigul de afară să șed în casă și să croșetez.

Asta este păturica nouă așa cum îmi iese mie

DSC_0709

Și aici este tutorialul, nici eu nu am înțeles ce spune femeia în germană sau olandeză sau ce o vorbi ea dar m-am lămurit din ce face .

13 răspunsuri

  1. Ti-a iesit ca in poza! Merge repede lucratul la ea? pt ca dupa o anumita dimensiune e greoi de manevrat ditamai patura (eu am facut cateva de acopera un pat de o persoana…).
    Iar limba e olandeza, si dupa accentul placut (nu e foarte ragushita doamna) o suspectez din zona Limburg. Iar in video explica fuarte fuaarte fain! Si eu pricepui.

    1. Merge destul de bine, știu ce zici și eu am făcut mai mari dar la asta acum scot cate o floare gata lipită la 10 minute, din rândul doi deja trebui lipite 4 petale când faci floarea, dar merită efortul 🙂

  2. tre joli de draguta care e frumoasa de deosebita care este.
    Dar cu capetele de fire ce faci? Ca pe mine alea m-ar omori cu zile, de aia nu m-as mai apuca de asa ceva.

    1. le prin pe cât posibil în lucru, alea pe care nu le pot prinde le ascund in petale 🙂

    2. si mie imi atarna capetele neaspectuos. Din avion nu se vede, dar le stiu eu si….

  3. … acele momente când regret teribil că sunt străină de croșetă și croșetat și mai ales.. .departe de tine. cât de frumoasă poate să fie!

    1. mno că pentru noi Dumnezeu a inventat poșta și trenul :))

      1. cum să învăț prin poștă sau pe trin să fac așa floori? cuum?

      2. trimitem mostre măh 🙂

      3. pă trin? :))) e mai simplu să trimiți în norvegia pă frigu ăsta. :))) minuș dooșpatru prin jurul urbii mele a fo’ azi! ci faaaaain!

    2. Eu stiam doar sa tricotez, nu si sa crosetez. Asta am invatat acum vreo 3 ani, uitindu-ma pe YouTube si studiind carti. Acum nu mai tricotez, ca imi place mult mai mult sa crosetez.

  4. Este foarte frumoasa! O ador!

  5. […] volum, cu redescoperirea croșetei și a plăcerii de a desena cu migală. pe croșetă o datorez mihaelei și sunt ceva ani de când credeam că am uitat pur și simplu cum se face un lanț de ochi. dar […]

Lasă un răspuns

Mânăstirea Orlat

Toate câte cereți, rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea.

imi iubesc orasul meu

Blog despre importanta fiecarui leu

arakelian

lumea mea, si-a altora.

Povesti dintr-o casuta mica

Blog despre importanta fiecarui leu

Dulce Casă

Blog despre importanta fiecarui leu

Luxul Simplitatii

despre frugalitate, consum responsabil si evitarea risipei

Despre oameni si carti

Blog despre importanta fiecarui leu

Socotim pentru tine

Blog despre importanta fiecarui leu

la casa noua

Blog despre importanta fiecarui leu

Mademoiselle au chapeau rouge

Blog despre importanta fiecarui leu

Oglinda lui Erised

Blog despre importanta fiecarui leu

