Fasole verde

Toată viața am trăit în ignoranță, bine că au venit chinezii în târg și m-au scos din ea. Am trăit ani buni convinsă că mie nu-mi place fasolea verde, încă mai am această credință magico religioasă despre boabe dar e posibil să se sfărâme și ea de-a lungul timpului.

Azi după Crăciunul și Revelionul în sânul familiei m-am trezit cu un chef teribil de chestii verzi, de preferat crude.

N-a fost să fie. Piața prezenta două salate veștejite și ceva ceapă verde in aceeași stare, e drept ridichile arătau ok dar ce să fac numai cu ele?

Carrefourul de lângă casă era la fel de devalizat, lipsea marfa pe rafturi și frigidere întregi de parcă trecuse Attila Hunul prin târg și pustiise tot. Am reușit totuși să fac rost de trei mânuțe de fasole verde, congelată.

Care fasole și-a găsit drumul în tigaie cu o lingură de ulei, un praf de sare, unul de chili și unul de piper, a fost ajutată de un strop de sos de soia și unul de sos de pește, vreo 4 grăunți de usturoi  și trei mieji de nucă rămași de la cozonac.

Când am stins focul am turnat și o lingură de oțet de mere, treaba asta a înviorat afacerea total.

Am adaugat nește morcovi la cuptor și dap, o bucata de friptură rece că leftovers rules zilele astea.

Și așa a arătat prânzul, bine și cina, numai că la aia au fost în scenă numai legumeleDSC_0679

4 răspunsuri

  1. nici tu nu ma convingi sa o ;mananc.
    Dintre verzituri, noi apreciem: salate, brocolli, urzicile.

  2. Sa-ti fie de bine! Mie imi place fasolea verde in alte retete, dar am sa o incerc si pe a ta.

  3. eu le zic pastai verzi, pentru mine fasole e aia boabe :). Mie imi plac calite, cu mujdei de usturoi si mamaliguta. Sau fierte la aburi, si presarate cu aromatice si cu un pic de ulei de masline.Sau facute scazut, cu sos de rosii.

    1. prăjite îmi plac și mie, chiar și mai târziu când a început să facă boabe, au un gust așa bun bobițele alea prăjite 🙂

Lasă un răspuns

Mânăstirea Orlat

Toate câte cereți, rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea.

imi iubesc orasul meu

Blog despre importanta fiecarui leu

arakelian

lumea mea, si-a altora.

Povesti dintr-o casuta mica

Blog despre importanta fiecarui leu

Dulce Casă

Blog despre importanta fiecarui leu

Luxul Simplitatii

despre frugalitate, consum responsabil si evitarea risipei

Despre oameni si carti

Blog despre importanta fiecarui leu

Socotim pentru tine

Blog despre importanta fiecarui leu

la casa noua

Blog despre importanta fiecarui leu

Mademoiselle au chapeau rouge

Blog despre importanta fiecarui leu

Oglinda lui Erised

Blog despre importanta fiecarui leu

