An nou, prieteni vechi

Am ezitat să scriu primul blog pe 2016 pentru că nu eram decisă în ce direcție să o iau.
Aș fi avut ceva idei legate strict de tema blogului meu dar cred că mai putem aștepta, dacă nu o zi măcar câteva ore până să ne apucăm de calcule și treburi serioase.
E duminică, 3 ianuarie 2016, deja două zile s-au dus din anul ăsta și nu fără folos. Am muncit în astea două zile pentru că asta este una din rezoluțiile mele de An Nou: să nu irosesc nici o zi.
Afară ninge viscolit, o vreme care te face să te ghemuiești în casă, pe o canapea cu un ceai cald și o păturică pe picioare.
O vreme care te face să fii recunoascător că ai casa, canapeaua, ceaiul, păturica și picioarele.
Asta e cea de-a doua rezoluție: să mă bucur de lucrurile mari și mici care mi se întâmplă, de oamenii buni și răi care trec prin viața mea, toți au rostul lor.
Și pentru că e postarea unui început de an vă mulțumesc că mă citiți, că îmi lăsați un gând la comentarii, un Like sau un Share ( dap, asta e, am o latură vanitoasă ). Din statisticile wordpress a rezultat că acesta este cel mai citit blog al meu, poate pentru că e vorba despre latura mea practică în el, pentru că nu îmi pun întrebări filozofal abisale ci caut soluții.
Oricare ar fi motivul sper să petrecem și 2016 împreună. Și deși nu are nici o legătură cu finanțele vă las un filmuleț cu planurile mele pe anul acesta: așa vreau să trăiesc următoarele 12 luni, în bucurie.

Un răspuns

  1. La multi ani! Sa ai un an exact asa cum iti doresti fara zile pierdute, cu bucurii multe, sanatate si cat mai multe postari. Te imbratisez cu drag!

Lasă un răspuns

Mânăstirea Orlat

Toate câte cereți, rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea.

imi iubesc orasul meu

Blog despre importanta fiecarui leu

arakelian

lumea mea, si-a altora.

Povesti dintr-o casuta mica

Blog despre importanta fiecarui leu

Dulce Casă

Blog despre importanta fiecarui leu

Luxul Simplitatii

despre frugalitate, consum responsabil si evitarea risipei

Despre oameni si carti

Blog despre importanta fiecarui leu

Socotim pentru tine

Blog despre importanta fiecarui leu

la casa noua

Blog despre importanta fiecarui leu

Mademoiselle au chapeau rouge

Blog despre importanta fiecarui leu

Oglinda lui Erised

Blog despre importanta fiecarui leu

