Tort Oreo

Mă gândeam să vă dau rețeta asta în ianuarie dar e așa potrivită pentru Revelion că m-am apucat de scris acum.

Nu, nu e una din rețetele sub 10 lei, dar una peste alta este la mai bine de jumătate din prețul de cofetărie și e bun.

Ingrediente :

2 pachete mari biscuiți Oreo ( 16 bucăți duble în fiecare), dacă aveți vreo pasiune puteți lua cu cremă albă eu am luat cu ciocolată că nu aveam chef să o dau jos. Au fost 3,82 pachetul deci 7,62 lei

50 grame unt

2 linguri zahăr pudră

2 cutii cremă de brânză, 200 gr bucata, rețeta zicea Philadelphia, Carrefourul din colț n-a avut am luat Hochland, împreună au fost 10,54 lei

400 ml smântână, din aia serioasă, la mine cică o vând niște sibieni, 5 lei

un plic gelatină albă 1,20 lei.

Total vreo 26 de lei, ies 12 porții.

Se zdrobesc biscuiții bine de tot, eu am păstrat 6 bucăți, data viitoare nu îi mai păstrez. Se amestecă firimiturile obținute cu untul topit și se amestecă bine . Se întinde pasta obținută într-o formă de tort cu inel detașabil.

Se vor odihni la frigider până faci crema.

Acum pui la înmuiat gelatina în apă rece și te apuci de treabă, bați smântâna cu zahărul până își păstrează forma, adică face moțuri.

Bați un pic și brânza să se omogenizeze.

Amesteci frișca în brânză, topești gelatina pe baie de abur și o amesteci și pe ea.

În crema asta eu am adăugat și biscuiții păstrați rupți în bucăți mici, data viitoare nu o mai fac.

Torni crema peste blatul de biscuiți, nivelați și dați la rece câteva ore sau peste noapte.

Tura asta am decorat cu biscuiți, data viitoare presar semințe de rodie.

Așa arată opera în detaliuDSC_0670

 

 

 

 

 

 

3 răspunsuri

  1. eu o fac cu frișcă hulala. smântâna mea (de bistrița zic doamnele de la magazin) e nițel prea grasă pentru a fi chinuită cu bătaia, așa că e numai bună de fiert cu multă nucă și de înțepenit între niște foi.
    și da, nu pun gelatină la crema asta. doar 200 grame cremă de brânză, niște zahăr pudră și 500 ml frișcă hulala și biscuiți. mă întrebam dacă mascarpone ar merge în loc de crema de brânză sau riccota, deși pentru revelion aș păstra rețeta originală.
    iar pentru decor vreau să folosesc fructe de pădure, un jeleu în genul celui de cireșe de la prăjitura hilton.

    1. De sf. Ion încerc eu ceva cu mascarpone, vedem

      1. cetit… cu brânză de veci și mascarpone, 800 grame. 😀 bănui că iese stratul de cremă mai grăsuț.

Lasă un răspuns

Mânăstirea Orlat

Toate câte cereți, rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea.

imi iubesc orasul meu

Blog despre importanta fiecarui leu

arakelian

lumea mea, si-a altora.

Povesti dintr-o casuta mica

Blog despre importanta fiecarui leu

Dulce Casă

Blog despre importanta fiecarui leu

Luxul Simplitatii

despre frugalitate, consum responsabil si evitarea risipei

Despre oameni si carti

Blog despre importanta fiecarui leu

Socotim pentru tine

Blog despre importanta fiecarui leu

la casa noua

Blog despre importanta fiecarui leu

Mademoiselle au chapeau rouge

Blog despre importanta fiecarui leu

Oglinda lui Erised

Blog despre importanta fiecarui leu

