La mulți ani!

Este evident că de ceva vreme sunt în vacanță, inclusiv de blog. Mă bucur de sărbători, tradițional, cu lenevit, făcut de prăjituri, mers la mama, treburi din astea neinteresante.

Tot în perioada asta am auzit oameni, mulți oameni stresați că încă nu rezervaseră nimic pentru Revelion, oameni plângându-se că or să stea acasă pentru că nu s-au grăbit sau pentru că nu au făcut rost de bani.

De când e o pedeapsă să stai acasă cu ai tăi? Sau să stai acasă cu tine dacă ai tăi sunt departe ori nu există? Oricum dacă familia ta e departe sau nu ai una să știi că nu ești singurul om de pe lume în situația asta, nici chiar singurul din orașul tău. Caută-i pe ceilalți, până la urmă te vei potrivi cu unul sau doi din ei.

Sărbătoarea e o stare interioară, nu o manifestare exterioară, dacă în sufletul tău nu e lumină poți participa la petrecerile organizate de regina Angliei tot nu vei simți bucuria.

Până una alta eu mă duc să fac un Revelion foarte uncool dar extrem de vesel cu bunică-mea, s-ar putea să mă distrez chiar mai bine decât cei care așteaptă zăpada pe la munte și trebuie să facă dus întors drumul pe A1.

Când mă întorc am o rețetă foarte mișto de tort, e drept peste 10 lei dar la un sfert din prețul de cofetărie.

Sărbători fericite să avem în continuare

09cfacd1bc2f2a323af398ca56c2f925

 

2 răspunsuri

  1. Cred ca va fi foarte frumos Revelionul tau uncool, cum ii spui. Iar in ultimul timp am vazut ca lumea se streseaza din ce in ce mai putin cu Revelionul.
    La multi ani!!!

  2. La multi ani!
    O, ce mi-ar place sa mai pot face un Revelion cu bunica mea!
    Noi stam acasa, mi se pare cel mai placut mod de a petrece Revelionul. In plus cind ti-e somn te bagi in pat.

Lasă un răspuns

Mânăstirea Orlat

Toate câte cereți, rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea.

imi iubesc orasul meu

Blog despre importanta fiecarui leu

arakelian

lumea mea, si-a altora.

Povesti dintr-o casuta mica

Blog despre importanta fiecarui leu

Dulce Casă

Blog despre importanta fiecarui leu

Luxul Simplitatii

despre frugalitate, consum responsabil si evitarea risipei

Despre oameni si carti

Blog despre importanta fiecarui leu

Socotim pentru tine

Blog despre importanta fiecarui leu

la casa noua

Blog despre importanta fiecarui leu

Mademoiselle au chapeau rouge

Blog despre importanta fiecarui leu

Oglinda lui Erised

Blog despre importanta fiecarui leu

