Deck the halls

Anul ăsta cedez și mă implic în decorațiunile de Crăciun. În 2013 nu am avut chef pentru că îmi căutam casă, eram cu nervii praștie de la credit și de la ce găseam pe piață, nici nu prea am băgat de seamă când a trecut.

În 2014 am fost la lucru până pe 23 decembrie, nu aveam cam nimic prin casă așa că un brad era chiar în plus, oricum plecam la mama o săptămână și pe urmă direct la muncă, nu avea rost.

Anul ăsta o să lipsesc de acasă numai 6 zile în toată perioada, aproape 3 de Crăciun și aproape 3 de Anul Nou, de fapt cam 5 cu totul așa că am timp să mă bucur de un pom cu luminițe.

Știu că eu sunt nebuna care n-ar da banii nici pe un covrig și pare o decizie neconformă planurilor mele dar….

Am bucătărie și voi putea găti și prăjituri, am cel mai frumos set de căni de ceai ever, șutit din rezervele strategice ale bunică-mii ( care poate utila oricând complet trei cârciumi cu câte vase are în casă), am ditamai sufrageria care așteaptă un brad cu ceva globuri .

Nu știu cum e la voi dar de Crăciun la mine se poartă întâlnirile la un ceai ceva de speriat, ne strângem cu toții de pe unde suntem în restul anului și ne vedem să mai povestim. De regulă într-un bar, unde se fumează și din care plec plângând nu de emoția revederii ci de fum. Tot de regulă te cam vezi cu fiecare în parte că relațiile cu oamenii plecați mult sunt individuale, ăia cu care te vezi cu toții de odată sunt cei de acasă.

Așa că în ultima vreme perioada asta pentru mine a fost un lung șir de ieșiri la ceai cu oameni care îmi plac în locuri pe care nu le suport. Anul ăsta schimbăm povestea, o să fie un lung șir de ceaiuri băute lângă brad în liniște, fără fum, fără agitație. Dacă tot plătesc rate la casa asta măcar să mă bucur de tot ce poate oferi și ăsta e unul din lucruri : loc pentru povestit în tihnă cu prietenii.

O să revin cu idei pe măsură ce se desfășoară operațiunea și dacă nu uit și cu poze. Voi ce planuri aveți de Crăciun?

34eefc0e17e1367cf0bed3e36e5c5c2b

10 răspunsuri

  1. Pt mine, care am schimbat vreo 10 case la viata mea, o casa nu e „acasa” fara brad de Craciun. Asa ca si anul asta avem brad, atata doar ca ma gandesc sa il resuscitez pe cel artificial abandonat in debara si sa cumpar crengute naturale pt decoratiuni in fiecare camera. Cred ca ies mai ieftin si miroase a brad peste tot nu doar intr-o camera din cele 4.

    1. Să studiez, oricum brazii nu-s asa scumpi la Craiova, daca e plasat unde trebuie cred ca face fata in toata casa

  2. Ceai de verbina, fursecuri cu nuci si timp de povesti.
    Cu cat mai pestrit este impodobit bradul, cu atat mai bine.
    Sarbatori frumoase sa aveti!

    1. Mulțumim, ceai de verbină n-am băut încă, am ochit însă niște ghimbir cu lămâi și aproape m-aș risca la turta dulce dacă se rezolva mârșava priză :))

  3. de crăciun, ca mereu, șăd acasă cu familia. bradul este și el prezent, ca de fiecare dată și micile daruri sunt și ele. o să citesc și o să mă odihnesc. cu ai mei. 🙂

    1. Aia e problema și la mine de Crăciun efectiv mă duc la mama, dar frate noi avem doua săptămâni de vacanță e timp pentru toate :))

      1. voi da. la mine e treabă multă atunci. tocmai atunci. vacanța precum chelnerii, mai în ianuarie.

  4. eu vreau sa vad canile de ceai.

  5. si eu vreau sa vaz canile de ceai. Si figura bunicii cand a vazut ca i le-ai shutit 🙂
    Anul asta sar bradul, iar. Plecam 16 zile de acasa asa ca nu ma gandesc sa fac iar brad.

    1. Nu le-am sutit mah, le-am luat cu acord cu tot 🙂

Lasă un răspuns

Mânăstirea Orlat

Toate câte cereți, rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea.

imi iubesc orasul meu

Blog despre importanta fiecarui leu

arakelian

lumea mea, si-a altora.

Povesti dintr-o casuta mica

Blog despre importanta fiecarui leu

Dulce Casă

Blog despre importanta fiecarui leu

Luxul Simplitatii

despre frugalitate, consum responsabil si evitarea risipei

Despre oameni si carti

Blog despre importanta fiecarui leu

Socotim pentru tine

Blog despre importanta fiecarui leu

la casa noua

Blog despre importanta fiecarui leu

Mademoiselle au chapeau rouge

Blog despre importanta fiecarui leu

Oglinda lui Erised

Blog despre importanta fiecarui leu

