Pui cu ciperci

Cred că nu mă încadrez cu ăsta sub 10 lei dar nici nu depășesc cu mult. Să purcedem.

Un piept de pui cu os care a costat vreo 7 lei, dar din el am făcut și supă plus că poate fi și pulpă de pui în meniu, la mine s/a întâmplat să fie piept

260 de gr de championiaone, 2, 37 lei, spun asta că am bonul cantitatea nu e bătută în cuie, chiar recomand mai multe dacă aveți familie mai mare

o ceapă

un măr

3 grăunți de usturoi

2 linguri de ulei

condimente pentru carne de pui

o feliuță de unt.

3 linguri de smântână

Hai să zicem 12 lei cu totul pentru vreo 6 porții.

Se curăță puiul de piele și os și se taie bucățele. Se amestecă uleiul cu condimentele și se tăvălește carnea în ele apoi se reapuzează împreună la frigider cât e gata restul de tocat.

Se toacă ceapa, ciupercile, mărul și usturoiul.

În unt, dar poate fi și ulei, se prăjește puiul, se scoate carnea și în grăsimea rămasă se călește întâi ceapa, se adaugă usturoiul, apoi ciupercile și mărul cu un praf de sare și unul de piper alb. Nu adaugi apă, supă, bere, nimic, le lași în legea lor până sunt făcute, trântești puiul al loc, le împrietenești, tragi tigaia de pe foc și pui smântâna, o pui al loc și amesteci entuziast u pic.

Gata stingi focul și ataci mâncarea. Eu am avut pâine cu ulei de măsline care e genială altfel ori fierbeam un pic de orez, ori niște paste de garnitură la isprava asta.DSC_0518

3 răspunsuri

  1. de obicei eu iau o gaina. Ies sub 10 lei ca e de un kil. oasele ies supa sau pilaf, pieptul l iese cu ciuperci si mastana si adaug si mamaliga. Astfel am mancare pe 2 zile (minim, si suntem 3 nemancati in casa).

    1. eu nu știu să dezoses frumos, așa că mai degraba ciopârțesc carnea de pe pulpe și piept și osul cu pielea și rămățițele de carne merge la supă. Când s-a fiert scot pielea și desfac carnea de pe oase, așa se curăță ușor și frumos, și o pun la loc bucățele.

      1. Astazi invatam totul de pe youtube :)) – eu am invatat prin practica – pe vremea mea nu aia nu era youtube sa imi arate cum dezosez un piept in 5 minute si cum calc o camasa barbateasca in 5 minute.
        Dar ca o remarca, pentru pui cu smantana (si nu numai) eu tai pieptul fasii asa ca nu imi pasa daca e dezosat estetic sau nu. Osul cu resturi merge bine la supe 🙂

Lasă un răspuns

Mânăstirea Orlat

Toate câte cereți, rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea.

imi iubesc orasul meu

Blog despre importanta fiecarui leu

arakelian

lumea mea, si-a altora.

Povesti dintr-o casuta mica

Blog despre importanta fiecarui leu

Dulce Casă

Blog despre importanta fiecarui leu

Luxul Simplitatii

despre frugalitate, consum responsabil si evitarea risipei

Despre oameni si carti

Blog despre importanta fiecarui leu

Socotim pentru tine

Blog despre importanta fiecarui leu

la casa noua

Blog despre importanta fiecarui leu

Mademoiselle au chapeau rouge

Blog despre importanta fiecarui leu

Oglinda lui Erised

Blog despre importanta fiecarui leu

