Lenea chiar o pacoste?

Dap, nu fac parte din cei care consideră lenea un păcat suprem, am descoperit de-a lungul și de-a latul unor experiențe că ea poate fi o cheie a eficienței, adică nu vrei să folosești toate resursele implicate de unele activități, îți pui neuronul la treabă și găsești o cale mai scurtă și de multe ori mai ieftină de a rezolva treaba.

Cât despre băieții ăștia doi, nu sunt chiar așa drogați precum pretind, dar imaginea asta încețoșată prinde mai bine la targetul lor, adică studenții americani. Uite cum poți scăpa de gătit 4 zile la rând, iar pastele alea cu legume sunt geniale și merg și cu iaurt, smântînă sau dap, încercată de mine 2 linguri de sana. 🙂

6 răspunsuri

  1. Despre lene: lenea e o stare normala a omului. Omul a inventat sulita sa nu mai alerge dupa caprioara, pusca sa nu mai intinda arcul, masina de spalat rufe sa nu mai zoiasca la rau cu fustele suflecate la brau, masina de piine sa nu mai framant si pazesc aluatul si coptul etc etc etc. Cat timp nu ne distruge viata: vezi multi oameni nu muncesc de lene!!! si nu ca nu isi gasesc de munca, vezi cat pamant arabil abandonat e in Romania…), sau cati nu slabesc de lene ca nu ies din casa etc.

    Sunt multe feluri de mancare ce se pot gati ieftin si pt mai multe zile. Sa nu uitam borsul romanesc unde intra legume ieftine si prost apreciate: praz, dovlecel, fasolica verde, verdeturi, oase etc.
    Cat despre tineri, nu mi se par drogati, ci 2 studenti petrecareti, relaxati, cu o idee faina de indrumar: gatit pt cei ca ei. Imi place ca sunt cu cana de ceai aburinda si nu stilul romanesc cu tigara 🙂 . Si mie mi-ar fi fost util asa un ghid in anii de camin, din facultate!

    1. cană de ceai? aia nu e cana de ceai :))

      1. nu e cana de ceai aburinda?? e vin fiert? tuica fiarta? :))

      2. Cred că e o lămpiță de aromaterapie 🙂

  2. O ceapa si 1 morcov date pe razatoare calite in 1 lgt de ulei, 3 cartofi taiati marunt, apa, sare, 1 ou zdrente si un pic de bors reprezinta mancarea noastra pe 3 zile. Am noroc acum cu copilul la scoala, caci cornul si laptele de la el reprezinta masa mea de la munca pt ziua urmatoare (cost 0 lei). In garzi imi fac cate-o supa plic cu apa de la cana electrica (cost 1.8 lei). Copilul mananca un corn cu susan la scoala (cost 1 leu), de pranz cartofi cu ou/crenvusti/ficat de pui/pulpa de pui, seara ciorba cu 2 felii de paine. Doar sotul ce mai pofteste la carne, insa si pe aia o ia din congelator (mai avem ceva rezerve acolo). Mancand asa am reusit sa economisim cca 1000 euro pe luna.

    1. eu tot încerc să mă împrietenesc cu supele 🙂

Lasă un răspuns

Mânăstirea Orlat

Toate câte cereți, rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea.

imi iubesc orasul meu

Blog despre importanta fiecarui leu

arakelian

lumea mea, si-a altora.

Povesti dintr-o casuta mica

Blog despre importanta fiecarui leu

Dulce Casă

Blog despre importanta fiecarui leu

Luxul Simplitatii

despre frugalitate, consum responsabil si evitarea risipei

Despre oameni si carti

Blog despre importanta fiecarui leu

Socotim pentru tine

Blog despre importanta fiecarui leu

la casa noua

Blog despre importanta fiecarui leu

Mademoiselle au chapeau rouge

Blog despre importanta fiecarui leu

Oglinda lui Erised

Blog despre importanta fiecarui leu

