Ardei la pungă

Azi am consumat 10 lei și  3 ore, se pare că mi-am depășit bugetul de mâncare, ăla de 15 lei dar nu îmi pare rău. Pentru cei 10 lei ai mei am primit vreo 4 kilograme și un pic de ardei capia, pe care l-am îmbăiat, l-am tuns și frezat așa cum se observă

DSC_0422

După aia l-am tăiat așa ca pentru ciorbă sau tocăniță și la finalul celor trei ore 7 frumușele din asta luau drumul congelatorului.

DSC_0421

mai bine de jumătate de pungă deci cât să pui o dată într-o ciorbiță și o mâncare.

Poate nu aș fi făcut asta deși mie îmi place ardeiul în toate formele lui dar combinele frigorifice noi vin cu congelator cu tot pe același compresor, nu poți opri consumul de curent pe partea de ladă și toată iarna trecută cele 3 sertare mari și goale mi-au stat pe vârfiul nasului dar îl cumpărasem prea târziu să mai fac așa ceva și nici nu aveam bucătărie deci nu aveam la ce folosi rezerve.

Așa cum spuneam mi-am depășit bugetul de mâncare dar 7 săptămâni din iarnă o să am din plin  ardei în mâncare cam cu banii cu care mi-aș lua 3 ardei de ianuarie și care nici nu au gustul ăsta dulce de vară, așa că nu-mi pare rău.

2 răspunsuri

  1. eu in Buc faceam un mix de legume si puneam aprox 15-16 pungute. Amestecam tot ce era ieftin si neaspectuos din piata: dovlecel, ardei 2 culori pricajiti, tije de telina etc. Luam 1 kg maxim din fiecare, asadar ieseam pret de 10 lei. Iarna adaugam o punguta la sfasitul gatitului, pt ca fierbe mai repede decat ceva proaspat.
    Ce exotisme am mai congelat: prune ( de galusti), fructe de padure – au ajuns smoothie.

  2. Pentru mine exista doua feluri de depasiri ale bugetului de alimente: depasirea cand n-ai chef sa gatesti si nu ti-ai pregatit nimic din timp si atunci mergi la McDansul sau mananci o pizza la microunde si depasirea comisa de tine care de fapt nu este o depasire ci o investitie in viitor, economisind bani si aducand un aport important la sanatate deci justificabila 🙂

Lasă un răspuns

Mânăstirea Orlat

Toate câte cereți, rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea.

imi iubesc orasul meu

Blog despre importanta fiecarui leu

arakelian

lumea mea, si-a altora.

Povesti dintr-o casuta mica

Blog despre importanta fiecarui leu

Dulce Casă

Blog despre importanta fiecarui leu

Luxul Simplitatii

despre frugalitate, consum responsabil si evitarea risipei

Despre oameni si carti

Blog despre importanta fiecarui leu

Socotim pentru tine

Blog despre importanta fiecarui leu

la casa noua

Blog despre importanta fiecarui leu

Mademoiselle au chapeau rouge

Blog despre importanta fiecarui leu

Oglinda lui Erised

Blog despre importanta fiecarui leu

