Bucataria de vara

Saptamana asta a fost cald, extrem de cald, adica la mine erau 38 la umbra deasupra pamantului,  intre betoane si la soare cred ca sarea de 60 de grade.

Cu mancarea a fost interesant, nu s-a pus problema de carne. Aşa ca am achiziţionat

4 dovlecei – 2 lei

un kil de rosii- 2 lei

un kil de ardei gras – 3 lei, asta a fost mult, traiasca frigiderul, mai am si saptamana asta

neste ulei se gasea prin casa din ala cu 3 lei kilu

2 paini cu seminte, recunosc fiţă de -a mea, 5 lei impreuna

o lubenită 9 lei

În total vreo 21 de lei  hai 23 sa pun si uleiul

A, taiat dovleceii delii subtiri si le-am prajit. Asta a fost costisitor în perspectiva mi-am dat seama ca fara plita serioasa voi muri de nervi ca atare acum ne apucam de mobilat finalmente bucataria. Mai bine ca pot gati la iarna la cuptor 2 feluri simultan.

Am scos feliile de dovlecel intr-o caserolă apoi am pus peste ele usturoi taiat marunt frecat cu sare, un pic de otet şi apă.  Au stat asa la frigider pana s-au terminat.

Am taiat lubenita felii si apoi bucati din care am scos si semintele, au iesit vreo 3 castroane, acoperite frumos cu folie si date tot la frigider

Asa ca toata saptamana am mancat sandwichuri cu paine cu seminte, dovlecel prajit, rosie, ardei şi un pic de branză pe care o aveam deja prin casa iar in rest lubenita.

Cred ca maxim am dat 30 de lei pe toate inclusiv ce am folosit din ce aveam in casa pentru 6 zile. Cum sa nu iubesti vara ?

13e4e37ea08b0e873c4b3867f116d375

3 răspunsuri

  1. asta e curat cura de slabire la tine. Calorii putine, sauna zilnic, faci si masaj cand te inghesui in autobuz? :))))

    1. Si mai bine, nu merg cu autobuzul, merg pe jos vreo 30 de minute dinspre si inspre casa :))

      1. a, ok, deci efort in loc de sauna si masaj in autobuz :)))

Lasă un răspuns

Mânăstirea Orlat

Toate câte cereți, rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea.

imi iubesc orasul meu

Blog despre importanta fiecarui leu

arakelian

lumea mea, si-a altora.

Povesti dintr-o casuta mica

Blog despre importanta fiecarui leu

Dulce Casă

Blog despre importanta fiecarui leu

Luxul Simplitatii

despre frugalitate, consum responsabil si evitarea risipei

Despre oameni si carti

Blog despre importanta fiecarui leu

Socotim pentru tine

Blog despre importanta fiecarui leu

la casa noua

Blog despre importanta fiecarui leu

Mademoiselle au chapeau rouge

Blog despre importanta fiecarui leu

Oglinda lui Erised

Blog despre importanta fiecarui leu

