Musai sa ai

Sunt pe picior de plecare dar parcă nu mă lasă inima să nu scriu asta că până ajung eu din nou la calculator o să uit ideea.

Aseară am văzut Eurovisionul, ce să zic, sunt mare amatoare de politică şi voiam să văz cum bate vântul în Europa în relaţia cu Rusia, oricum a fost distractiv ca l-am comentat live pe FB.

Evident mi-aş fi simţit neuronii împuşcându-se dacă doar vedeam Eurovisionul, aşa că l-am ascultat încercând să recuperez cu cititul de bloguri în acelaşi timp. Aşa se face că pe la ora 1 noaptea relativ somnoroasă am ajuns la un articol cu „must have” de sezonul ăsta .

Dacă pentru alţi oameni este musai o haină în marsala, care uit mereu că e culoarea anului, sau nu ştiu ce săndăluţe pastel autoarea avea o viziiune destul de sănătoasă şi avea primul lucru pe listă „kindness” numa’ că v-am zis că mi-era somn şi din cauza asta un articol bun a devenit unul genial pentru că în loc de „bunătate” am tradus „rinichi”.

Mi-am dat seama apoi şi de greşeala de traducere şi de genialitatea subconştientului meu, pentru că da, şi sezonul ăsta vine cu nişte must have-uri şi mi-am dat seama că eu le am cam pe toate: rinichi, plămâni sănătoşi, nivel de insulină corect, inimă muncitoare, ficat înţelegător.

O grămadă de lucruri care chiar sunt must have, pe care nu ne cere nimeni bani, pe care oricum nu le-am putea cumpăra    indiferent de fonduri şi pe care nici unul din noi nu le apreciază cum trebuie.

Probabil suntem tributari vreunei prejudecăţi de genul „dacă e gratis nu e de calitate” şi uite aşa trecem cu nasul pe sus şi ochii după eticheta de preţ pe lângă cele mai bune lucruri din viaţă, care sunt gratis.

Cu asta mă duc, că am multe e făcut pe ziua de azi: să ascult cucul, să mă bucur de maci în drumul spre autobuz, poate chiar să dau o tură prin parc.

Voi ce planuri măreţe coaceţi?

4 răspunsuri

  1. Azi? Gospodaresti: aspirat si sters pe jos, gatit 2 feluri de mancare caci maine lucrez 24 ore, calcat mormanul de rufe din intreaga saptamana. Si cand s-o intoarce al meu sot de la Braila, sa iesim poate cu copilul afara.

    P.S. ar mai trebui saSI invat…:(

  2. eu mi-am propus sa ajut mai mult cazurile umanitare din Ro.

    1. La asta am noroc, cunosc organizatori şi ştiu exact ce se întâmplă cu campania

      1. la fel si eu, sunt campanii o gramada, unele oficiale, altele mothers underground etc 🙂 . E extraordinar sa vaz o mana de femei din toate colturile lumii care lupta sa mentina la scoala un grup de copii in pragul abandonului din motive de saracie extrema (nu se duc unii nu pt ca nu sunt in stare ci pt ca..nu au cu ce se incalta).

Lasă un răspuns

Mânăstirea Orlat

Toate câte cereți, rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea.

imi iubesc orasul meu

Blog despre importanta fiecarui leu

arakelian

lumea mea, si-a altora.

Povesti dintr-o casuta mica

Blog despre importanta fiecarui leu

Dulce Casă

Blog despre importanta fiecarui leu

Luxul Simplitatii

despre frugalitate, consum responsabil si evitarea risipei

Despre oameni si carti

Blog despre importanta fiecarui leu

Socotim pentru tine

Blog despre importanta fiecarui leu

la casa noua

Blog despre importanta fiecarui leu

Mademoiselle au chapeau rouge

Blog despre importanta fiecarui leu

Oglinda lui Erised

Blog despre importanta fiecarui leu

