Bani pe blog?

Din când în când ecoul vechilor mele obiceiuri de pe net mă bântuie, chestii la care m-am înscris din curiozitate, că la capitolul ăsta bat lejer orice pisică, mai trimit din când în când câte un mail în speranţa că poate la ăsta răspund.

Amu’ despre Tudor Mateescu am citit multe la viaţa mea, consumând inutil un timp în care puteam face altceva dar asta e altă problemă, însă mailul ăsta m-a amuzat din cale afară.

Salut Mihaela,

E 6 p.m. iti scriu la aceasta

ora, pentru ca pe la 10:30 a.m.

am fost in parc. Tu, probabil

la munca. Si acum abia ai iesit

de la munca (asta daca ai un job).

Cum realizez acest lucru?

Fac cash din blogging.

Vrei si tu? apasa aici.

Eu mi-am facut somnul de amiaza,

abia acum m-am trezit.

De ce sa mergi la munca si sa te chinui

cu jobul tau cand majoritatea joburilor

sunt la calculator si online?

Vrei sa inveti metoda mea de a gasi

joburi care sa te plateasca sa faci

blogging?

apasa aici

cu drag,

Tudor Mateescu

p.s. nu vrei sa ratezi

aceste metode  pentru a face

cash online din blogging si chiar
si din alte joburi online!

Nu am de gând să spun câte sunt aiurea în mesajul ăsta, că trec printr-o etapă zen a vieţii mele în care evit să îi judec pe alţii, dar serios, nu mi se pare normal să îmi trimiţi 3 link-uri spre acelaşi produs într-un singur mesaj.

Am să vă spun însă altceva, dacă sunteţi în căutarea unui venit suplimentar şi vi se pare că achiziţionarea unui astfel de curs sau kit vă ajută, mai gândiţi o dată.

Banii pe blog nu se fac aşa uşor, ei pot veni din vreo trei surse mari şi late, un contract prin care tu pe blogul tău faci reclamă unui produs contra unei sume de bani

Un cont afiliat prin care îţi pui pe blog bannere către diverse magazine online sau link-uri care duc tot spre ele şi dacă ai norocul să cumpere cititorii tăi ceva de acolo primeşti şi tu un comision.

Promovarea pe blogul tău a propriilor produse, fie că e vorba de cărţi sau cursuri cum face băiatul ăsta, fie că e vorba de lucruri făcute de tine cum sunt păturicile mele croşetate.

Banii nu cad din cer, nu vin peste noapte şi cursurile care promit să te ajute să câştigi repede şi mult sunt  ţepe.

Ca idee nu e rea, adică pe magazinul lui am găsit inclusiv cursuri care costa 1411 lei bucata şi încă la reducere de la 2016 lei. N-am idei dacă au costat vreodată atât dar ideea că ţi-a făcut deja o reducere de 600 de lei dă bine la persuasiune. Eh, cu un marketing agresiv, adică mailuri din astea plictisitoare e imposibil să nu găseşti măcar un fraier pe lună, dacă ai găsit doi deja ai depăşit lejer venitul unui om care munceşte din greu.

Şi uneori disperarea te poate împinge să încerci şi soluţii din astea extreme, de regulă de îpinge de la spate inocenţa, că v-am zis mi-s zen şi nu folosesc termeni ca prostia zilele astea.

Aşa că dacă sunteţi în căutarea unui venit din blog vă rog, gândiţi-vă de două ori înainte de a cumpăra un curs minune.

57556c5d32cc879597ae65d077f3ebc5

Un răspuns

  1. cu marketing agresiv face textul de mai sus si il tine in notepad, se duce pe site-urile de top 1000 bloguri si le ia la rand de la no.200 incolo si da practic mailuri la toti pe rand. Cat sa ii ia un email/anunt?1 min fiecare? Daca da 100 pe zi, si din 1000 de mesaje trimite ii pica 5-10 … tot e bine 🙂

Lasă un răspuns

Mânăstirea Orlat

Toate câte cereți, rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea.

imi iubesc orasul meu

Blog despre importanta fiecarui leu

arakelian

lumea mea, si-a altora.

Povesti dintr-o casuta mica

Blog despre importanta fiecarui leu

Dulce Casă

Blog despre importanta fiecarui leu

Luxul Simplitatii

despre frugalitate, consum responsabil si evitarea risipei

Despre oameni si carti

Blog despre importanta fiecarui leu

Socotim pentru tine

Blog despre importanta fiecarui leu

la casa noua

Blog despre importanta fiecarui leu

Mademoiselle au chapeau rouge

Blog despre importanta fiecarui leu

Oglinda lui Erised

Blog despre importanta fiecarui leu

