Dati un leu, Doar un leu :)

Pe blogul ăsta nu există advertoriale, există link-uri afiliate către chestii pe care le-am testat personal şi le recomand şi vor exista şi articole ca acesta care povestesc despre idei frumoase.

E drept că subiectul mi se potriveşte mănuşă, cum să nu scrii despre o campanie sub marca „ Dă-mi un leu, te rog! Ca să construim un spital pentru copii” când blogul tău a fost botezat „Doar un leu” special pentru a arăta cât de important poate fi leuţul ăsta depreciat în lupta cu inflaţia, economia care bate pasul pe loc, politicile monetare şi cursul valutelor străine?

Cum să nu scrii despre oamenii care au renunţat la atitudinea „în România nu poţi face nimic” şi pun în loc atitudinea „Totul e posibil dacă vrei „?

Chiar dacă am face exact ce ni se spune şi am da doar un leu şi tot am ajunge la rezultatul ăsta, dar dacă am renunţa, ştiu eu, la o cafea sau un pachet de ţigări sau o bere la fiecare 4 luni ?

Hai sa ne raportăm la cafea la preţul minim al Craiovei, 5 lei bucata, de trei ori pe an, ar fi 15 lei,în cei trei ani pe care oamenii şi i-au propus pentru proiect 45 de lei. Le-ai simţi lipsa?

Acum pune în cumpănă cât ţi-ar lipsi 15 lei pe an cu sentimentul că tu ai fost parte din proiectul ăsta, cu ideea că poate un singur copil, poate o mie de copii sunt sănătoşi şi trpiesc şi datorită ţie? Nu e aşa că e ridicol de ieftin să obţii gradul ăsta de satisfacţie? De fericire? De încredere în tine şi în oameni? Adică să fim serioşi acum 4 zile doar ce am dat 10 lei pe un borcan cu floarea soarelui în care să ţin zahărul, 50 de lei pentru proiectul cu pricina or să treacă neobservaţi în lista de cheltuieli.

Dacă aveţi vreun dubiu cu privire la proiectul ăsta  aduceţi-vă aminte o poveste similară întâmplată în anul 1886 desfăşurată sub sloganul „Daţi un leu pentru Ateneu”, când aveţi drum prin Bucureşti uitaţi-vă bine la Ateneul Român şi aminiţi-vă că a fost făcut leu cu leu, fix aşa va fi şi cu spitalul ăsta.

Aveţi o şansă rară, să participaţi la un miracol, să puratţi o lumânare aprinsă în furtună şi aşa cum spunea Arsenie Boca oricare din noi o poate face. De ce nu ai încerca? Te costa doar un minunat si unic leu.


Da-mi 1 leu, te rog! Ca sa construim un spital pentru copii

 

2 răspunsuri

  1. Am aflat despre aceasta campanie la scurt timp dupa ce a fost lansata. Si tot de atunci imi spun ca voi da si eu leul meu… Inca nu am reusit. Stii cum suntem noi, oamenii… Ba vin facturile, ba se imbolnaveste pisica, ba se termina pachetul de tigari, ba se rup adidasii copilului. Probabil aveam nevoie de un articol ca aceasta. 😉

    1. E una din campaniile la care am suferit fizic ca nu am timp sa gandesc articolul si sa il scriu, iubesc oamenii care viseaza frumos si nu se limiteaza la visat 🙂

Lasă un răspuns

Mânăstirea Orlat

Toate câte cereți, rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea.

imi iubesc orasul meu

Blog despre importanta fiecarui leu

arakelian

lumea mea, si-a altora.

Povesti dintr-o casuta mica

Blog despre importanta fiecarui leu

Dulce Casă

Blog despre importanta fiecarui leu

Luxul Simplitatii

despre frugalitate, consum responsabil si evitarea risipei

Despre oameni si carti

Blog despre importanta fiecarui leu

Socotim pentru tine

Blog despre importanta fiecarui leu

la casa noua

Blog despre importanta fiecarui leu

Mademoiselle au chapeau rouge

Blog despre importanta fiecarui leu

Oglinda lui Erised

Blog despre importanta fiecarui leu

