Mai binele este dusmanul binelui

Ştiu că acesta e un blog despre valoarea fiecărui leu şi economisire. Ştiu că la prima vedere subiectul zilei de azi este paralel cu tema Dar acordaţi-mi un pic de încredere.

În ultima vreme am lipsit mult, nu prentru că m-am mutat, aş fi putut la fel de bine să scriu pe un carneţel, să le trec pe blog in week-enD şi să le dau drumul de pe mobil una pe zi, pentru că ochii care nu se văd şi blogurile care nu publică se uită.

Am lipsit pentru că am fost tentată de mai bine, am vrut pe lângă ce fac eu un contract de colaborare, care la nivelul la care a fost negociat ar fi trebuit să ma ajute sa achit anticipat şi accelerat creditul pentru casă.

Amu’ nu că aş fi crezut eu că tot ce zboară se mănîncă, motiv pentru care m-am opus unei colaborări simbiotice şi mi-am păstrat afacerea mea distinctă. De la bună-mea ştiu că nu e cazul să verşi laptele tău în păsatul altora.

Eh după parafarea acordului colaboratorul meu a crezut că a devenit şef, a început să îşi ia partea leului din bani, să nu facă nimic şi să aibă toane, fiţe şi pretenţii.

Am trecut cu vederea situaţia asta o vreme, cât să fiu sigură că nu e o întâmplare, după care am început să iau măsuri.

Legătura cu prezentul blog? Fiţi foarte atenţi la ce e nevoie să renunţaţi pentru un câştig material, puneţi mereu în balanţă dacă 30 de arginţi merită efectele secundare: dispare timpul în care să trăieşti să şi te bucuri, stresul îşi pune amprenta pe sănătatea ta, eşti mereu nervos, obosit şi ocupat.

Opreşte-te la primele semne, e mai proftabil să spui nu unei sume de bani azi decât să suporţi costurile, TOATE COSTURILE,  chimioterapiei sau altui tratement mâine.

Analizează atent „mai binele” dincolo de aparenţe şi niciodată nu te vinde ieftin, deşi pare paradoxal sfatul ăsta pe blogul meu un leu pierdut azi poate valora mai multe mii economisite mâine şi, mai important, poate însemna câteva zile, luni sau ani în plus de viaţă.

Banii sunt importanţi, TU EŞTI ESENŢIAL.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

5 răspunsuri

  1. si eu am facut ca tine dupa ce am luat creditul. 3 luni. Am ajuns in spital (o problema mia veche, medicul a zis sa intervenim). Si zis stop.
    Partea buna este ca ai trecut peste perioada critica: casa goala; intretinereq de iarna; de acum va fi mai usor ca vin urzici, loboda, papadie, untisor etc – mancaruri ieftine si gratis.
    Bucura te de primavara!

    1. Partea proasta la mine e ca am muncit 7 luni fara sa se vada efecte financiare spectaculoase, nu pe masura muncii, in rest oricum traiesc fericita cu o varza si o sfecla rosie si traiesc in Romania cu 5 lei]mi cumpar un kil din fiecare. Ma agaseaza mai mult ideea ca cineva si-a imaginat ca poate sa faca treaba asta fara sa ii trag doua peste bot 🙂

  2. Sunt patita …inca platesc …si scump si cu santatea si cu planul afectiv ! …Intre timp am mai invatat o vb ” daca ceva merge bine , fi sigur daca vrei sa-l schimbi ” Eu m-am ars rau …cel mai tare sufera copilul ! Partea proasta e ca nu pot sa pun stop . Bine ca s-a terminat si Dumnezeu va avea grija sa primeasca fiecare ce merita ! Un sfarsit de saptamana linistit !

  3. Ma regasesc in prima parte din ce a scris Gabriela.
    Si…am acces la mai mult decat un leu, nu e o lauda, e o afirmatie oarecum trista. Am pierdut lucruri care nu se pot cumpara in bani. Numai asa am invatat sa-i las pe „ei” deoparte si sa am grija de mine.
    Ca sa pot avea grija de cei dragi, trebuie sa raman sanatoasa!

  4. exista si solutii ‘fara sef’, cu efect imediat la tine. Uite, a venit primavara, iti poti gasi o jumatate de zi de mers la padure si cules urzici, papadie, leurda etc – excesul de urzici poti si sa usuci si asa ai un condiment nemaipomenit pe restul anului, si de ce nu, sa portionezi si sa vinzi pungute cu urzici uscate/si alte plante etc.

Lasă un răspuns

Mânăstirea Orlat

Toate câte cereți, rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea.

imi iubesc orasul meu

Blog despre importanta fiecarui leu

arakelian

lumea mea, si-a altora.

Povesti dintr-o casuta mica

Blog despre importanta fiecarui leu

Dulce Casă

Blog despre importanta fiecarui leu

Luxul Simplitatii

despre frugalitate, consum responsabil si evitarea risipei

Despre oameni si carti

Blog despre importanta fiecarui leu

Socotim pentru tine

Blog despre importanta fiecarui leu

la casa noua

Blog despre importanta fiecarui leu

Mademoiselle au chapeau rouge

Blog despre importanta fiecarui leu

Oglinda lui Erised

Blog despre importanta fiecarui leu

