Reduceri pentru casa

Azi m-am plimbat online cu ochiul după lucrurile pe care le-aş fi putut lua pentru casa mea noua, dacă evident aş fi avut la ora asta şi casa şi banii pentru detalii. Şi ce oferte erau, mi-a rămas mintea
– la tăvile de copt si cele rotunde si cele dreptunghiulare, am niste imagini de tarte cu lamaie si bezea in cap numai privindu-le
seturile de farfurii ultracolorate reduse de le 763 la 235, mda pare cam scump pentru nişte farfurii dar sunt acolo de fapt 3 seturi de câte 6, deci sunt cam 80 de lei setul. Şi v-am mai spus că sunt colorate magic?
vasele cu buline pentru micul dejun din care parca iti aluneca singure cerealele pe gat, reduse la 51  de lei, deci cam 12 lei pe fiecare vas

bolurile din portelan de la Tassen, alea cu expresii faciale, ca parca as fi mai vesela mancand exclusiv salatele necesare slabitului din ele.

saladier-tassen-out-of-control-2

canile pariziene, desi inca nu-s sigura daca alea sau cele chinezesti ca o expresie a gandirii poziive si a ideii ca nu peste mult timp imi voi bea cafeaua in Paris si nu din cani cu el

accesoriile de baie ultrainflorate care mi-ar inveseli baia alba ( stiu visez colorat dar imi aleg culori simple sa nu fie nevoie sa schimb des faianta)

Dap link-urile sunt afiliate dar nu va costa nimic sa intrati pe ele si sa va bucurati ochii cu atatea culori. Pentru moment la mine astea sunt la nivel de wishlist dar pe la Craciun sper sa nimeresc in alt sezon de reduceri serioase si sa imi infloresc casa

Lasă un răspuns

Mânăstirea Orlat

Toate câte cereți, rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea.

imi iubesc orasul meu

Blog despre importanta fiecarui leu

arakelian

lumea mea, si-a altora.

Povesti dintr-o casuta mica

Blog despre importanta fiecarui leu

Dulce Casă

Blog despre importanta fiecarui leu

Luxul Simplitatii

despre frugalitate, consum responsabil si evitarea risipei

Despre oameni si carti

Blog despre importanta fiecarui leu

Socotim pentru tine

Blog despre importanta fiecarui leu

la casa noua

Blog despre importanta fiecarui leu

Mademoiselle au chapeau rouge

Blog despre importanta fiecarui leu

Oglinda lui Erised

Blog despre importanta fiecarui leu

