Cel mai bogat om din Babilon

Când v-am spus că citesc nu am glumit. Azi am reuşit să găsesc „Cel mai bogat om din Babilon”. E o cărticică drăguţă, de 142 de pagini pe care aş fi terminat-o în 2 ore dacă nu insistam să mai fac 500 de chestii simultan.

Dacă aş fi citit-o acum 3 ani, ar fi fost genială, acum e numai o repetare a unor idei la care ajunsesem între timp, poate într-o exprimare mai simplă decât noţiunile pe care le folosesc eu.

Cartea este o colecţie de poveşti pe tema aurului, mai exact a banilor, a capitalului, despre cum poate fi strâns, păstrat şi înmulţit, cu minim de efort şi maxim de consecvenţă.

Toate „leacurile” pentru sărăcie şi „legile aurului” vă sunt fără îndoială cunoscute, poate că nu v-aţi rezervat timp să le structuraţi atât de simplu sau să le structuraţi în vreo formă.

La un moment dat poveştile se repetă un pic, sau aşa mi se pare mie, aceeaşi eidee este reluată într-o altă formă, rezultatul final fiind că închizi cartea aproape ştiind-o pe dinafară.

Dacă eşti începător în ale economisirii sfatul meu este să o cumperi şi să subliniezi ce trebuie să reţii din ea. O găseşti aici. Cărţile pe care le tratezi ca pe manuale, din care îi scoţi idei principale, pe care le reiei din când în când sunt cam singurele în care se merită să învesteşti.În plus dacă o ai în formă de hârtie o poţi trânti în geantă şi lectura în autobuz.

Dacă ţi-ai stabilit deja regulile jocului sau pur şi simplu nu mai ai bani şi pentru ea o poţi frunzări aici

9d0461625d2f70dcd8e0667a04585eb7

Un răspuns

  1. […] am citit Cel mai bogat om din Babilon, pe lângă poveştile drăguţe, despre credite, depozite şi alte treburi, o idee a rămas să […]

Lasă un răspuns

Mânăstirea Orlat

Toate câte cereți, rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea.

imi iubesc orasul meu

Blog despre importanta fiecarui leu

arakelian

lumea mea, si-a altora.

Povesti dintr-o casuta mica

Blog despre importanta fiecarui leu

Dulce Casă

Blog despre importanta fiecarui leu

Luxul Simplitatii

despre frugalitate, consum responsabil si evitarea risipei

Despre oameni si carti

Blog despre importanta fiecarui leu

Socotim pentru tine

Blog despre importanta fiecarui leu

la casa noua

Blog despre importanta fiecarui leu

Mademoiselle au chapeau rouge

Blog despre importanta fiecarui leu

Oglinda lui Erised

Blog despre importanta fiecarui leu

