Draga Universule

Aşa cum vă povesteam am petrecut mult timp cu cărţile motivaţionale. Eh bine, nu o să dau cu piatra în ele, mie una mi-au prins bine, mi-au clarificat nişte paşi de acţiune de bun simţ, pe care recunosc ar fi trebuit să îi ştiu şi de una singură dar uite că a fost nevoie să citesc pentru a mi le aminti.

Periodic păcătuiesc încălcând ce trebuia să ştiu de acasă, ce am citit şi în fond nişte legi de bază ale lumii în care trăim.

Păcatul meu capital este gândirea negativă, încă mă mai surpind căutând ce ar putea merge rău în loc să văd ce ar putea merge bine, încă mai contabilizez probleme sau defectele şi nu aşa oricum ci puse în ramă la loc de onoare.

La fel de periodic îmi trag două palme metaforice şi îmi revin. Viaţa poate fi oricum vrei şi de fapt, aşa va şi fi, numai că noi nu prea ştim cum vrem. Noi ne dorim iubiri sfâşietoare de parcă alea fericite, calme, domestice ne-ar provoca vreo criză de fiere.

Noi ne facem planuri cu cât de greu va fi să facem una sau alta în loc să ne gândim că e ca şi cum am prinde firul unei şosete de deşirat. Trebuie numai să tragi de fir, în rest împletitura se desface singură, trebuie să pui în mişcare prima acţiune şi să ştii exact unde vrei să ajungi. De aici Universul, Dumnezeu sau mă rog în ce crezi tu se vor descurca singuri, ocupându-se cu îndeplinirea dorinţei.

Uneori îţi vei trage nişte palme când îţi vei da seama că ai primit exact ce ai cerut numai că nu ai fost suficient de clar în cererile tale.

Cred că am mai vorbit de Jocul vieţii (daca vreti sa o citiţi) în care tanti Florence Scovel Shinn spune ceva asemănător. Stabileşte ce vrei, spune cuvântul ( asta cred că înseamnă să te rogi în viziunea ei) şi lasă totul pe seama lui Iisus din interiorul tău.

Nici nu vrea să mai spun câte citate din Biblie se referă la treaba asta cu cere şi ţi se va da, dar mai ales crede că ai şi primit.

Oricum pentru a nu-mi pierde iar bunele obiceiuri am decis să adaptez un pic metoda, în loc să îmi notez pe foi pe care le voi pierde în ziua următoare am să îi scriu Universului aşa cum pe vremuri îi scriam lui Moş Crăciun, pe adresa spiritinfinit@gmail.com  .

Or să fie scrisori detaliate până la ultimul fir de nisip al plajei şi ultimul fir de iarbă al grădinii, scrisori în care să descriu ce vreau şi cum mă simt primind ce vreau, cu atasamente în fotografii cu siguranţă.

Apoi o să las Universul să se descurce fără să îmi mai fac planuri sau griji despre cum o să fac să se întâmple toate astea. Universul va livra doar am făcut o comanda prim email cum as putea să mă mai îndoiesc?

Eu o să urmăresc sincronicităţile şi o să vă anunţ şi pe voi când am primit comanda, între timp simţiţi-vă liberi să îi scrieţi şi voi .

6e1c9d655759a2fb05ff154012fba11f

2 răspunsuri

  1. cauta vision board, e tot un mod de a te focaliza pe ceea ce iti doresti

    1. Mi-i un pic greu sa fac rost de pozele alea pe hartie, ma gandesc sa incerc o imagine de desktop ceva in genul in care aveti voi lunile in imagini, dar nu ma descurc tehnic si inca nu am timp sa citesc pe tema asta 🙂

Lasă un răspuns

Mânăstirea Orlat

Toate câte cereți, rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea.

imi iubesc orasul meu

Blog despre importanta fiecarui leu

arakelian

lumea mea, si-a altora.

Povesti dintr-o casuta mica

Blog despre importanta fiecarui leu

Dulce Casă

Blog despre importanta fiecarui leu

Luxul Simplitatii

despre frugalitate, consum responsabil si evitarea risipei

Despre oameni si carti

Blog despre importanta fiecarui leu

Socotim pentru tine

Blog despre importanta fiecarui leu

la casa noua

Blog despre importanta fiecarui leu

Mademoiselle au chapeau rouge

Blog despre importanta fiecarui leu

Oglinda lui Erised

Blog despre importanta fiecarui leu

