Pastila magica

În fiecare zi mă trezesc, cu greu e drept dar la ora care trebuie, nu amân cu încă 10 minute, nu sting alarma, mă trezesc cam fără chef.

Ştiu de la ce mi se trage, deşi tot încerc să merg la culcare la o oră normală, adică pe la 22,00 cel târziu ajung numai după 23.00.Pierd orele de somn cele mai bine dinainte de miezul nopţii, nu mă odihnesc suficient, logic nici trezitul nu e vreo mare fericire.

În week-end însă nu reuşesc să mă ţin de program, deşi am ora de trezire mai târziu, tot amân, mai „fur” 10 minute deşi ăla nu mai e somn, e numai o metodă de a mă trezi şi mai nervoasă.

Eh azi am reuşit să respect ora şi nu a fost uşor. Pe cuvânt că dacă ar fi existat o pastilă pe care să o înghit şi să devin instant o persoană care se trezeşte cuminte când trebuie aş fi luat-o.

Aşa cum aş fi luat o pastilă care să îmi rezolve grijile financiare sau cele legate de greutate sau cele….

Aş fi luat o pastilă pentru fiecare problemă, numai că surpriză, aşa ceva nu există, nu poţi decât să te înarmezi cu răbdare, să citeşti,să planificie, să fii consecvent .

Dacă vrei independenţa financiară şi nu câştigi la loto nu te aştepta să ţi se întâmple la maxim 3 zile după ce te-ai decis, e nevoie de timp şi de muncă. E nevoie de ani întregi în care să îţi urmezi planurile neabătut, e nevoie să ţi ţii ochii pe premiu cum ar zice americanii şi să nu laşi poticnelile să te oprească, să înveţi din ele şi să mergi mai departe.

Cam asta este reţeta oricăru succes, sunt destul de sigură că Einstein a umplut multe topuri de hârtie cu calcule înainte să apară cu teoria relativităţii.

3c2201965fab6f4a9f306119b62503b6

Lasă un răspuns

Mânăstirea Orlat

Toate câte cereți, rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea.

imi iubesc orasul meu

Blog despre importanta fiecarui leu

arakelian

lumea mea, si-a altora.

Povesti dintr-o casuta mica

Blog despre importanta fiecarui leu

Dulce Casă

Blog despre importanta fiecarui leu

Luxul Simplitatii

despre frugalitate, consum responsabil si evitarea risipei

Despre oameni si carti

Blog despre importanta fiecarui leu

Socotim pentru tine

Blog despre importanta fiecarui leu

la casa noua

Blog despre importanta fiecarui leu

Mademoiselle au chapeau rouge

Blog despre importanta fiecarui leu

Oglinda lui Erised

Blog despre importanta fiecarui leu

