Reprezentant

Mi-am dat seama azi că de o lună de zile, de când m-am apucat de blogul ăsta am privit numai spre un capăt al soluţiilor. Dap, reducerea cheltuielilor este esenţială dar ştiţi ce face bine unui buget? Găsirea unor surse suplimentare de venit.

Amu’ vă spun din capul locului că link-urile din prezentul articol sunt afiliate, daca intraţi pe acolo şi vă cumpăraţi ceva primesc bani, dar nu ăsta e motivul pentru care scriu prezentul articol, e numai cireaşa de pe tort ca să nu zic bomboana din vârful colivei că parcă nu sună bine.

Una din metodele astea de a face un ban în plus este să devii reprezentant Avon, sau orice altă firmă de cosmetice care practică sistemul.

Este o soluţie care mie nu mi se potriveşte altfel aş fi utilizat-o, dar omul trebuie să fie sincer, chiar dacă îmi ţin problemele cu tenul sub control nici o femeie nu îşi va pune vreodată unghia în gât să arate ca mine şi nici nu cred că îşi va dori vreuna părul meu fragil cu tendinţa de despicare.

Sigur aş putea să vând ojă, cremă de mâini sau geluri de duş şi sunt un maestru al machiajului complex cu bani puţini, dar undeva în mintea mea există convingerea asta limitatoare, pe care nu am timp şi chef să mi-o tratez cu ceva programe psihologice ( că e în fond rezolvabilă), conform căreia faţa nu mă ajută să vând cosmetice.

Dacă ai norocul să lucrezi într-un colectiv de femei simpla apariţie a unui catalog de cosmetice în încăpere este menită să atragă măcar o comandă, nişte bucle personale lucioase mai adaugă una şi ştiţi cum e, dacă tot iei şamponul îţi iei şi gelul de duş că de ce nu?

Nu cred că poţi deveni miliardar pe tema asta dar sunt destul de sigură că poţi aduce 100- 200 de lei în plus la veniturile lunare şi nu sunt chiar bani de aruncat, având în vedere că efortul necesar nu e chiar aşa mare. Uneori mă gândesc că se merită să devii reprezentant  fie şi numai pentru reducerile de până la 40%

Bine, dacă vrei să te dai peste cap, să organizezi prezentări de produse sau să te prezinţi zilnic ca o reclamă vie a ce vinzi ai şanse să câştigi mai mult, în fond sunt cosmetice bune la un preţ pe care majoritatea populaţiei şi-l permite şi asta o să te ajută, pentru că între o cremă perfectă pe care nu o poţi cumpăra şi una decentă pe care ţi-o permiţi femeile vor alege varianta doi.

bbf3fcbd23842bd5b3b35d23bf49c28f

Lasă un răspuns

Mânăstirea Orlat

Toate câte cereți, rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea.

imi iubesc orasul meu

Blog despre importanta fiecarui leu

arakelian

lumea mea, si-a altora.

Povesti dintr-o casuta mica

Blog despre importanta fiecarui leu

Dulce Casă

Blog despre importanta fiecarui leu

Luxul Simplitatii

despre frugalitate, consum responsabil si evitarea risipei

Despre oameni si carti

Blog despre importanta fiecarui leu

Socotim pentru tine

Blog despre importanta fiecarui leu

la casa noua

Blog despre importanta fiecarui leu

Mademoiselle au chapeau rouge

Blog despre importanta fiecarui leu

Oglinda lui Erised

Blog despre importanta fiecarui leu

