Piele de matase

Azi vorbim numai noi fetele, mă rog dacă vreun bărbat se chinuie de bună voie în halul ăsta nu are decât să îşi dea şi el cu părerea. Azi vorbim despre pielea noastră ca mătasea sau mă rog, care ar trebui să fie aşa.

Că suferim fizic pentru picioarele noastre mătăsoase este indubitabil, dar suferim şi financiar suficient. Nu mai ştiu care sunt preturile deci le-am cautat pe net.

Hai să vedem cat ne costa frumuseţea şi să ne gândim că ar trebui să facem asta cam la fiecare  3 săptămâni, am ales varianta cu ceară de unică folosinţă pentru că nu văz de ce aş merge la un salon care foloseşte ceara tradiţională

Epilat lung 35,00
Epilat scurt 28,00
Epilat inghinal contur 27,00
Epilat inghinal total 32,00
Epilat interfesier 15,00
Epilat brate lung 25,00
Epilat brate scurt 20,00
Epilat axial 10,00
Epilat mustata 8,00
Epilat fese 20,00
Epilat abdomen 18,00
Epilat lombar 15,00
Epilat Barbie 8,00
Epilat pometi 8,00

Pe minim ajugem la un 158 de lei şi nu cred că te mai aştepţi să primeşti ăia 2 lei rest ca să nu zic că o să se uite câş la tine că nu dai bacşiş.

Amu’ ştiu am şi eu piticii mei în sensul că nu mă dau în vânt după ceară şi prefer pasta de zahăr, epilare care costă ceva mai mult, tot pe varianta minimă ajungi lejer la 310 lei.

Să vedem acum variantele de acasă.

Eu am ales un epilator electric, nu doare mai rău decât ceara şi cu timpul gradul tău de rezistenţă la durere creşte iar părul creşte aşa mai din doi în doi. Recunosc îs norocoasă, sunt flexibilă şi reuşesc să mă descurc cu el, unul ok este 90 de lei cu pretul unui epilat la salon îţi iei unul foarte bun care te va ţine lejer vreo 5 ani. Îţi vine să crezi că la final ai economist 8250 de lei?

Pentru mustaţă există benzile de la Farmec, 10 lei 14 benzi, îţi ajung mai bine de un an, rezultă cam 0,70 de lei pe sesiune faţă de cei 8 de la salon.

Dacă aveţi răbdare şi un strop de îndemânare puteţi face singure pasta de zahăr, care are avantajul de a fi folosită aproape rece şi dacă ceva merge prost o speli cu apă caldă nu rămâi ca subsemnata cu ceara încremenită şi  o mână ridicată prin baie ca Statuia Libertăţii.

Reţeta pentru pastă e simplă : 2 căni de zahăr, ¼ cană de apă, ¼ cană de zeamă de lămâie şi răbdare. Le amesteci într-un vas şi le pui la fiert la foc mediu când ajunge la punctul de fierbere o vehghezi straşnic pentru că poate să îţi sară din vas la cum spumegă, faci focul mic şi învârţi pasionat în amestec până devine caramel deschis, mai aştepţi un minut şi ar trebui să fie cam gata.

După ce se răceşte fie o întizi pe piele cu o spatulă de lemn şi apoi aplici hârtie sau pânză peste, fie faci o bilă de pastă pe care o întinzi pur şi simplu pe piele şi smulgi în sens invers creşterii firului de păr.

De principiu eu recomand un epilator dar daca te stii sensibila şi predispusă la complicaţii după atunci încearcă pasta de zahăr, în fond 1500 de lei salvati pe an prind  bine la casa femeii.

aa9610ecfaeb71c0cccc8c8fda262320

 

2 răspunsuri

  1. Candva demult am facut si eu acelasi calcul si am ales un epilator care cred ca a implinit 10 ani si merge inca foarte bine. Prima sesiune de epilare a fost cu tipete care s-au auzit si la vecini, pe urma m-am obisnuit si nu mai doare. Si bonus, blanita s-a rarit considerabil, in 5 minute rezolv acum problema defrisarii. La salon nu am mers decat de vreo 4-5 ori, pe urma mi-am cumparat ceara acasa si am folosit-o cativa ani fara probleme, dar un epilator e mult mai rapid si mai comod.

    1. Cu ceara acasa pentru mine a fost tragic, pierdeam o zi si terminam cu mai multa ceara pe mine decat data jos, dar epilatorul e genial

Lasă un răspuns

Mânăstirea Orlat

Toate câte cereți, rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea.

imi iubesc orasul meu

Blog despre importanta fiecarui leu

arakelian

lumea mea, si-a altora.

Povesti dintr-o casuta mica

Blog despre importanta fiecarui leu

Dulce Casă

Blog despre importanta fiecarui leu

Luxul Simplitatii

despre frugalitate, consum responsabil si evitarea risipei

Despre oameni si carti

Blog despre importanta fiecarui leu

Socotim pentru tine

Blog despre importanta fiecarui leu

la casa noua

Blog despre importanta fiecarui leu

Mademoiselle au chapeau rouge

Blog despre importanta fiecarui leu

Oglinda lui Erised

Blog despre importanta fiecarui leu

