Formula bogatiei

Eu cred în multe lucruri, cred în oameni, în miracole şi în pisici, cred că există karmă şi că totul pe lume se rostogoleste pana cand primesti exact ceea ce meriti, in bine sau in rau, in viata asta sau in viitoarea.

Există însă şi lucruri în care nu pot crede oricât aş încerca să mă conving, mă feresc ca dracul de tămâie de toate cărţile, cursurile, filmele, tutorialele care te învaţă să obţii în 5 minute lucruri din astea de substanţă.

Pot crede că mă învaţă să fac un ou ochi în 5 minute dar să devin bogat peste noapte asta e deja poveste cu zâne.

Bogăţia instant poate avea numai 2 surse: ai câştigat la loto, primit moştenire, mă rog ţi-au căzut din cer pe căi legale nişte bani sau ai pus mâna mai puţin legal pe banii altuia. În rest sunt vorbim de legende urbane.

De altfel nici metodele astea instant nu prea dau rezultate, pentru că nu e suficient să devii bogat, trebuie să şi menţii starea cu pricina, ori dacă ţie ţi-au picat banii din cer, dacă nu ai  muncit şi planificat ajungerea la nivelul ăla o să îi pierzi la fel de repede.

Bunică-mea are o zicală „de haram au venit de haram s-au dus”, tot ce a venit aşa nemeritat de rapid se va duce la fel de repede, bine poate la origini era vorba numai de lucrurile obţinute ilegal că haram să zic eu că înseamnă păcat în turcă. Cert e că banii căzuţi din cer nu rezistă

Singura cale să devii cu adevărat bogat este să laşi timpul să lucreze în favoarea ta. Există o singură lege mare şi lată în privinţa asta pe care dacă o respecţi vei obţine rezultate mai ceva decât cu Secretul şi Legea atracţiei, consumă mai puţin decât produci şi economiseşte restul. Cu timpul restul ăsta va deveni important.

Că există corolare, că va fi cu atât mai bine cu cât diferenţa înte ce câştigi şi ce consumi e mai mare, e adevărat, dar totul se reduce matematic la o inecuaţie

Venituri- Cheltuieli >0 asta este formula bogăţiei, ştiam eu că liceul la real o să mă ajute la ceva cândva 😛

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 răspunsuri

  1. Eu am fost suficient de naiv acum cativa ani, cand imi incepeam calatoria in lumea bloggingului, sa cumpar un astfel de serviciu care imi promitea bogatii instante si nemarginite fara munca. Acum scriu de pe un fotoliu din aur de 24 de karate, adus cu avionul personal in insula mea, cumparata cu banii jos, aici in Caraibe. Mai sunt vreo 7 milioane de astfel de personae care fac baie in piscine pline cu bani, fiindca este atat usor sa faci bani peste noapte – si cei care descopera secretul sunt mereu atat de buni incat invata pe oricine cum s-o faca!

    1. Stiu, se chinuie niste oameni sa imi faca si mie binele asta cu forta iar eu tot igonr mailruile, rusine sa-mi fie.Ca nu ma pot abtine nu ti-e bre incomod in fotoliul ala ? 😛

Lasă un răspuns

Mânăstirea Orlat

Toate câte cereți, rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea.

imi iubesc orasul meu

Blog despre importanta fiecarui leu

arakelian

lumea mea, si-a altora.

Povesti dintr-o casuta mica

Blog despre importanta fiecarui leu

Dulce Casă

Blog despre importanta fiecarui leu

Luxul Simplitatii

despre frugalitate, consum responsabil si evitarea risipei

Despre oameni si carti

Blog despre importanta fiecarui leu

Socotim pentru tine

Blog despre importanta fiecarui leu

la casa noua

Blog despre importanta fiecarui leu

Mademoiselle au chapeau rouge

Blog despre importanta fiecarui leu

Oglinda lui Erised

Blog despre importanta fiecarui leu

