Craciunul in iulie :)

Încă mai am o perioadă cu cheltuieli greu de prevăzut în totalitate, sunt lucrui care scapă controlului meu cum ar fi cursul euro/leu la data încheierii contractului ce vânzare cumpărare pentru casă, totalul taxelor notariale şi alte câteva amănunte care pot duce undeva la 4000 de lei. Până reuşesc să termin cu contractul ăsta planurile mele sunt pe termen scurt şi foarte scurt dar mi-am adus aminte de numeroasele mele cutii aurii în care arunc un leu de câte ori îmi rămâne prin buzunare.

Acum banii din ea vor fi folositi pentru a ma prezenta onorabil la o nuntă, singura la care particip anul asta dacă nu câştig la loterie ( chestie imposibilă de vreme ce nu joc).

La 1 iulie atât nunta cât şi contractul ar trebui să fie istorie, ratele pentru credit bătute în cuie, lista cu necesarul de mobila si electrocasnice făcută şi cutia mea aurie fără vreun scop pe lume aşa că am decis.

La 1 iulie începem pregătirea Crăciunului, leii ăia care mi se rătăcesc prin buzunare se vor transforma în cadouri cumpărate după un calendar neobişnuit şi pe cât posibil online penru a beneficia de toate reducerile posibile pe care le găsesc.

La 1 iulie va începe şi misiunea „Pregîtirea pentru iarnă” nu aş vrea să repet povestea de anul trecut când am descoperit că fularele se vând în noimebrie şi am croşetat până am dobândit bătături. Vara asta vom produce liniştit la umbră şaluri, păturici de bebe şi fulgi de zăpadă de atârnat în pom ca să le putem folosi fără nervi la vremea lor.

Voi când declanşaţi Crăciunul anul ăsta?

120f82e7e748018fc921d3b447a1b264

6 răspunsuri

  1. Oamenii prevazatori si chibzuiti ma binedispun intotdeauna.
    In acest spirit deci, eu incep de la 1 septembrie. Dar nu ma pregatesc financiar pentru Craciun, ci pentru un bebe in primavara viitoare.

    1. Sa fiti sanatosi, sa includ deci niste tutoriale de paturici si hainute 🙂

  2. Eu as incepe chiar de astazi, ca tot e vremea asta de numarat banii pe care nu ii am. Mi-ai amintit de caciulita pe care am inceput-o in toamna si care inca ma asteapta sa o termin. Noroc ca nu am iesit prea mult din casa asta-iarna. Sau poate ca asa m-am fi vazut nevoita sa o finisez mai repede… :))))

  3. eu multe cadouri le fac. Asa ca, da, incep cu cateva luni inainte sa le fac.
    Altele – profit de solduri, sau iau cadouri simbolice, ca am timp sa inspectez si analizez ce i-ar bucura pe cei apropiati. De ex. o tigaie de facut clatite (chiar daca au una, sa faca la 2 miini e mai repede)

    1. Cam asta e ideea si la mine, daca incep din iulie prind si vreo doua perioade de oferte si promotii si am si timp sa caut 🙂

  4. Planul tau suna nemaipomenit, pentru mine are un singur inconvenient: eu daca am cumparat un cadou nu ma pot abiotne sa nu il ofer. Cum sa stau din iulie si pana in decembrie??

Lasă un răspuns

Mânăstirea Orlat

Toate câte cereți, rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea.

imi iubesc orasul meu

Blog despre importanta fiecarui leu

arakelian

lumea mea, si-a altora.

Povesti dintr-o casuta mica

Blog despre importanta fiecarui leu

Dulce Casă

Blog despre importanta fiecarui leu

Luxul Simplitatii

despre frugalitate, consum responsabil si evitarea risipei

Despre oameni si carti

Blog despre importanta fiecarui leu

Socotim pentru tine

Blog despre importanta fiecarui leu

la casa noua

Blog despre importanta fiecarui leu

Mademoiselle au chapeau rouge

Blog despre importanta fiecarui leu

Oglinda lui Erised

Blog despre importanta fiecarui leu

