Macaroane cu branza

Să vedem cum ne descurcam cu gătitul, lângă mine există un Carrefour, poate sunt preturi mai bune in alte magazine dar la asta ajung in 5 minute aşa că…..

Macaroanele cu brânză în cantităţi care ne pot asigura vreo 6 porţii ( prânz, cină, eventual caserola de luat la prânz). Eu personal am dat zilele trecute 7 lei pe 2 linguri de orez şi atât că mi-era foame, e drept acum nici nu pot sa ma plimb cu caserola in geantă, dar eu planuiesc sa ajung acasă al prânz pentru că pot iar cei care merg la birou nu au nici un impediment, mâncarea asta e bună şi rece şi caldă.

  1. Un pachet Fusilli 400 g Carrefour – 2,69 lei
  2. Brânză de vaci cu smântână Rarăul, 200 de grame  – 3,76lei, este suficientă o cutie. Eu una iau de regula branză fărâmiţată de la servirea asistata e vreo 7 lei kilogramul şi folosesc vreo 350 de grame, vin cam 2,50 lei.
  3. 2 ouă cam 1,2 lei că nu-s eco
  4. Cam 100 ml de lapte , pe asta il cumpar din lumea liberă, 4 lei 2 litri, oricum costa maxim 1 leu treaba.
  5. 200 de grame de zahar inca 1 leu
  6. Numa’ dacă vreţi ceva esenţă 0,80 lei si ceva stafide 100 de grame, încă 2 lei.

Puneţi vreo 3 litri de apă cu un praf de sare la fiert, când dă în clocot aruncaţi pastele, imediat ce s-au fiert le strecuraţi şi le treceţi sub un jet de apă rece, le strecuraţi din nou.

Cât timp s-au fiert pastele ai avut grija sa amesteci branza cu zahărul, oul, esenţa şi stafidele.

Amesteci pastele cu brânza, ungi o tavă cu unt, torni amestecul de paste şi peste ele lapte cat sa le acopere. Le laşi în cuptor cam jumătate de oră, pana dispare laptele.

Bravo ai gătit cu 12, 45 lei  la un preţ de 2,075 lei porţia, hai să zicem 3 că deh apa, gazul, efortul dar tot merită 🙂

e5d73d2a0a617b0276f0535e49f89d78

 

5 răspunsuri

  1. …perfecte! Eu am gătit săptămâna trecută nişte paste la cuptor cu ce a rămas de la masa de sărbători: am dat ouăle pe răzătoare (alea care au fost roşii, normal), am pus smântână, un ou crud, puţină brânză rasă şi am băgat 10 minute în cuptorul încins.

    1. Eu ma uit la emisiuni de gatit, citesc bloguri de gatit si ideea e cam aceeasi, foloseste lucruri simple sar pune imaginatie si tehnica, nu ai cum sa dai gres si nici cum sa intri in faliment

  2. Haha, mi-ai amintit de calculele mele de la meniurile de 55 de lei. O să reiau această treabă şi voi lua şi eu această idee de la tine, că mă gândisem la ea dar nu o aplicasem. Puterea exemplului este importantă.

    1. imi placeau meniurile alea ale tale 🙂

  3. […] produs o promoţie de salată de vinete, una de chiftele iar mâine urmează macaroanele cu brânză. Am dat vreo 30 de lei pe provizii dar e suficient pentru o săptămână la mine şi rămâne şi […]

Lasă un răspuns

Mânăstirea Orlat

Toate câte cereți, rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea.

imi iubesc orasul meu

Blog despre importanta fiecarui leu

arakelian

lumea mea, si-a altora.

Povesti dintr-o casuta mica

Blog despre importanta fiecarui leu

Dulce Casă

Blog despre importanta fiecarui leu

Luxul Simplitatii

despre frugalitate, consum responsabil si evitarea risipei

Despre oameni si carti

Blog despre importanta fiecarui leu

Socotim pentru tine

Blog despre importanta fiecarui leu

la casa noua

Blog despre importanta fiecarui leu

Mademoiselle au chapeau rouge

Blog despre importanta fiecarui leu

Oglinda lui Erised

Blog despre importanta fiecarui leu

